„Essentials of Fire Department Customer Service” Alan V. Brunacini, 1996

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

"Essentials of Fire Department Customer Service" Alan V. Brunacini, 1996
"Essentials of Fire Department Customer Service" Alan V. Brunacini, 1996

Żadne naruszenie praw autorskich nie jest zamierzone. Autorzy bloga nie są właścicielami niniejszego pliku. Plik został udostępniony ze źródeł dostępnych publicznie w internecie. Jeśli chcesz zgłosić swoje uwagi skorzystaj z zakładki kontakt (ikonka czerwonego telefonu w menu).
 

Czy ktoś zastanawiał się nad koncepcją pracy straży pożarnych jako usługodawców, mających w dodatku swoich klientów - poszkodowanych/osoby wzywające pomocy? Alan V. Brunacini popełnił w tym kierunku świetną książkę.

Przeczytaj także "Błędy w taktyce - duże straty" - Markus Pulm (brak linku)

Napisz komentarz

Błąd w tekście

Zaznaczony tekst będzie wysłany do redakcji DrogaRatownika.pl