„Essentials of Fire Department Customer Service” Alan V. Brunacini, 1996

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

  • "Essentials of Fire Department Customer Service" Alan V. Brunacini, 1996

  • "Essentials of Fire Department Customer Service" Alan V. Brunacini, 1996

    • 321 Pobrania
    • 0.00 KB Rozmiar pliku
    • 2019-04-02 Data utworzenia
    • 2019-04-02 Ostatnio aktualizowany
    • OTWÓRZ
       
    Żadne naruszenie praw autorskich nie jest zamierzone. Plik został udostępniony ze źródeł dostępnych publicznie. Jeśli chcesz zgłosić swoje uwagi skorzystaj z zakładki kontakt (ikonka czerwonego telefonu w menu) lub wyślij e-mail na kontakt@drogaratownika.pl
     

    Czy ktoś zastanawiał się nad koncepcją pracy straży pożarnych jako usługodawców, mających w dodatku swoich klientów - poszkodowanych/osoby wzywające pomocy? Alan V. Brunacini popełnił w tym kierunku świetną książkę.

    Przeczytaj także "Błędy w taktyce - duże straty" - Markus Pulm (brak linku)

    Napisz komentarz

    Błąd w tekście

    Zaznaczony tekst będzie wysłany do redakcji DrogaRatownika.pl